TAUPYKITE SAVO PINIGUS, LAIKĄ, ENERGIJĄ, SVEIKATĄ             Bankinės/finansinės konsultacijos                                                        PASITIKĖKIT IR PATIKĖKIT SAVO FINANSINIUS RŪPESČIUS PROFESIONALAMS                                   buivydas@bfkonsultacijos.lt;                       8 698 32131;         PASITARKITE, PASIKONSULTUOKITE       8 698 32131    info@bfkonsultacijos.lt
...
SVARBI INFORMACIJA!
Sužinokite, kodėl mūsų paslaugos jums yra reikalingos.

Kraunama ...

 
D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kokiais atvejais dažniausiai kreipiasi į jus?
Dažniausiai kreipiasi dėl paskolų gavimo ir konsultacijų indėlių klausimais.

2. Kokios naudos gausime kreipdamiesi  į  Bankinės/finansinės konsultacijos. Buivydas ir partneriai ?
Gausite ne vieną, o kelias realias ir paprastai suskaičiuojamas naudas:
- didesnę ar pigesnę paskolą;
- konsultacijas ir informaciją taupymo klausimais;
- visus galimus pasirinkimus skolinimosi,  taupymo ir kitais bankinių paslaugų atvejais.
Be to sutaupysite laiką bei energiją, turėsite daugiau ramybės, o tuo pačiu ir sveikatos. Tai suteiks galimybių žinojimas ir  pasirinkimų turėjimas.
Mes esame lengvai pasiekiami Vilniuje bei Klaipėdoje, galime atvykti ir patys.

3.  Kodėl turėtume tikėti, kad tas naudas gausime?
Pirmiausia – mes ypač specializuota bankinių/finansinių paslaugų kompanija. Mūsų komandą išskirtinai sudaro ilgametes ir sėkmingas bankines patirtis turintys profesionalai – mus sieja bendra 25 metų bankinės veiklos patirtis.
Antra, mūsų profesionalumas leidžia matyti finansus ir galimybes ne tik jūsų, bet ir  „bankininkų akimis“, užtikrinti operatyvumą,  išnaudoti savo žinias, patirtis, derybinius sugebėjimus ir dalykinius ryšius derybose su bankais.
Trečia, mes tai darome nuolat, todėl žinome naujausias sąlygas, pasikeitimus ar akcijas.
Ketvirta, esame nešališki, nes nepriklausome bankams, Nekilnojamo turto agentūroms ar kitoms suinteresuotoms grupėms – labiausiai esame suinteresuoti rasti visus galimus sprendimus ir išrinkti geriausią.
Kaip rodo patirtis, dėl šių naudų – sutaupytų lėšų, laiko, energijos bei  sveikatos, kreiptis į mus visada verta.
Nauda KLIENTUI, vienas iš pagrindinių mūsų tikslų ir viena iš svarbiausių mūsų gyvavimo sąlygų; jei to nebus – mes neturėsim klientų .

4. Kodėl turėtume kreiptis į jus dėl paskolos gavimo? Juk galima ir pačiam nueiti į banką.
Be abejonės, galima. Tik praktika rodo, kad dažniausiai tai nėra geriausias sprendimas, nes:
- kaip Jus įvertinsite, ar tikrai gavote geriausią pasiūlymą?
- ar  būsite tikri ir ramūs, kad pasiūlė tinkamiausią bei naudingiausią būtent jums produktą ar    paslaugą ?
- ar tikrai suvokiate savo stipriąsias/silpnąsias puses, ekoninę aplinką bei bankų elgesio ir sprendimo motyvus?
- ar Jus turite pakankamai laiko, patirties ir derybinių įgūdžių derėtis su bankais gaunant optimaliausią spredimą;
- kaip dažnai jūs tai darote?
Atsakymai sufleruoja, kad yra ir geresnių pasirinkimų – patikėti tai profesionalams.

5. Sakote, kad sukuriate suskaičiuojamą naudą savo klientams. Kaip tai pasireiškia, norint gauti kreditą, juk  ir taip laukia nemenkos išlaidos?
Įforminimo ir kitos panašios išlaidos bus visais atvejais. Mes naudingi nes, kaip taisyklė, išsiderim mažesnes palūkanas ir mokesčius. Net ir nedidelis skirtumas tarp išsiderėtų mokesčių arba palūkanų duos apčiuopiamą naudą. Visa tai – konkretūs skaičiai, tad suskaičiuoti nesunku. Be mokesčių yra ir papildomų sąlygų bei apribojimų, kurie gali būti ne mažiau svarbūs. Mes pasirūpinsime, kad į jūsų poreikius ir situaciją būtų maksimaliai atsižvelgta. Mūsų paslaugos visada atsiperka.

6. Mes turime puikų vadybininką savo banke. Mes visą laiką tariamės su juo dėl bankinių paslaugų. Manote, kad neužtenka  jo komentarų?
Taip, manome, nes net aukščiausios kvalifikacijos banko darbuotojas visada yra suinteresuotas ar įtakojamas parduoti savo banko produktus. Tai daro jį šališku, nors pats jis gali būti ir puikus žmogus. Banko vadybininkai yra apriboti savo banko teikiamomis paslaugomis ir galimybėmis, be to, dažnai keičiasi.
Tuo tarpu mes galime duoti nepriklausomą ekspertinę išvadą apie visas galimas alternatyvas.

7. Mes jau naudojamės paslaugomis – turime kreditą, ir šiaip su banku turime gerus santykius. Kuo jūs galite būti naudingi mums?
Galime įvertinti, ar naudojate tinkamiausius banko produktus bei informuoti apie galimas alternatyvas, produktų bei sąlygų kombinacijas. Tai leistų efektyviau išnaudoti jūsų finansus, parinkti jums tinkamiausius sprendimus bei  finansavimo formas. Tai dažnai galima optimizuoti ir jūsų banke.

8. Mes jau gavome banko pasiūlymą dėl finansavimo. Kuo jūsų kompanija gali būti naudinga šiame etape?
Dviem  svarbiausiais dalykais – pirma, pasakymu, ar pasiūlymas tikrai geras, ar yra ir geresnių, antra, - geresnių sąlygų ar alternatyvų paieška. Papildomai mes įvertinsime, ar siūlomas produktas geriausiai atitinka jūsų poreikius, ar produkto kaina atitinka rinkoje esančias alternatyvas, ar kitos „nemielos“ banko sąlygos yra adekvačios ir neišvengiamos.

9. Turime finansinius įsipareigojimus bankui. Jau dabar matome, kad atsiskaityti darosi vis sunkiau. Į banką kreiptis bijome, nes išgirdus apie gresiančius sunkumus jis gali imtis drastiškų priemonių (padidinti palūkanas kaip rizikingam klientui; pareikalauti grąžinti kreditą anksčiau laiko, realizuoti įkeistą turtą). Kaip galite padėti mūsų situacijoje?
Pokalbis su banku apie sunkumus yra neišvengiamas. Geriau laiku pertvarkyti kreditą pagal susiklosčiusią situaciją ar naujus poreikius bei galimybes, negu susidurti su nemokėjimais ir sulaukti banko iniciatyvos, kuri bus nemaloni, o dažnu atveju grės nuostoliais. Tačiau,  prieš einant į banką, pasitarkite su mumis. Mes įvertinsim situaciją bei kokio pobūdžio pertvarkymų jums reikia, kokiam terminui, aptarsime ko prašyti iš banko arba ko iš jo galima tikėtis, tai yra sukurti tolesnę strategiją, su kuria galėsite eiti į banką prašydami konkrečių ir motyvuotų sąlygų. Tai galėsime padaryti kartu, arba mes vieni, jums mus įgaliojus. Toks kelias visada  žymiai naudingesnis nei laukti ir gauti banko reikalavimus. Taip pat pasiūlysim ir kitas galimas priemones, kurios padėtų subalansuoti piniginius srautus ir leistų išgyventi krizę.

10. Bankas atsisakė suteikti man kreditą motyvuodamas netinkama finansine būkle. Ką galimą padaryti, kad vėliau galėčiau tikėtis banko kredito?
Mes žinome, kaip yra vertinama finansinė būklė. Atlikę jūsų finansų analizę, duosime konkrečias rekomendacijas kaip tvarkyti savo ar šeimos finansus, kad ateityje galėtumėte  kreiptis ir dėl paskolos gavimo.

11. Neturime Nekilnojamojo turto įkeisti bankui. Ar galime tikėtis iš banko kokios nors finansavimo?
Taip. Bankai gali pasiūlyti finansavimo formas, kurios nėra užtikrinamos Nekilnojamojo turto įkeitimu, tačiau tai gali turėti įtaką finansavimo kainai ir kitiems reikalavimams – paprastai tokie produktai dėl savo rizikos yra brangesni už tuos, kurie užtikrinti turtu.

12. Kaip vyksta procesas paskolos sąlygų gavimo atveju?
Labai paprastai - pateikiami pagrindiniai dokumentai ir duomenys, kurių pagrindu užpildomos paraiškos. Praejus keletai darbo dienų turime visus galimus pasiūlymus, kuriuos aptariame ir išsirenkam optimaliausią. Veliau derinama ir pasirašoma Paskolos sutartis.

13. Kokios papildomos pagalbos galime tikėtis iš jūsų tvarkant finansavimosi reikalus banke?
Padedame užpildyti paraišką, pagal suteiktus įgaliojimus atstovaujame jūsų interesams bankuose, analizuojame sutarties sąlygas, dalyvaujame derybose, padedame sutarties pasirašymo bei Hipotekos procesuose.

14. Mums nereikia skolintis, priešingai - dažnai mes turim lėšų sąskaitoje. Ar galite patarti, kaip saugiai ir naudingai taupyti, išvengiant nuvertėjimo?
Taip, konsultuojame ir dėl taupymo, ir dėl kitų alternatyvių lėšų panaudojimo būdų. Deje, šiuo metu esanti ekonominė ir finansinė situacija neleidžia saugiomis priemonėmis nuvertėjimo visai išvengti, galima tik sumažinti infliacijos poveikį.

15. Kokias paslaugas dar, be kreditavimo ir taupymo konsultacijų, teikia   Bankinės/finansinės konsultacijos. Buivydas ir partneriai ?
Praktiškai konsultacijas dėl visų bankų produktų ir paslaugų.

16. Prisistatyme –„Apie mus“, rašote apie „finansinį švietimą“, kas tai?
Vienas iš pagrindinių mūsų misijos tikslų yra finansinis švietimas. Daugelis tiek verslo, tiek namų ūkio atstovų dėl daugelio priežasčių nėra tinkamai susipažinę ir įvaldę finansų „pasaulio“.  Matome, kad dažnai trūksta elementarių žinių ar įgūdžių, kalbant  apie savo, šeimos, šalies finansus, jau nekalbant apie globalius pasaulinius finansinius ir ekonominius reiškinius. Mes nuolat įdėmiai sekame finansinį ir ekonominį tiek šalies, tiek pasaulio gyvenimą, skaitome visas makroekonomistų apžvalgas, bendraujame su bankininkais, ekonomistais, verslininkais ir  paprastais žmonėmis bei kartą per pusmetį pristatom savo komentarus. Manome, kad savo konsultacijomis, pranešimais ar paskaitomis prisidedame prie finansinio išprusimo, o tuo pačiu ir finansinės gerovės,  kėlimo.

17. Kaip užtikrinate konfidencialumą?
Konfidencialumą užtikrinam visada, visur ir visomis priemonėmis -  Konfidencialumo susitarimais su mumis pasirašomoje sutartyje, dokumentų ir informacijos grąžinimu, naikinimu. Turime ir konfidencialumo sutartis su darbuotojais. Mes jau „išbandyti“ laike ir įvairiomis aplinkybėmis bei šį „egzaminą“ išlaikę.
Konfidencialumo užtikrinimas - tai vienas iš mūsų pagrindinių darbo principų, kurio besąlygiškai laikomės.

18. Kur jus galima rasti?
Mūsų biurai yra Vilniuje ir Klaipėdoje.

Su mumis galite susisiekti šiais kontaktais:



Vilniuje  
Konstitucijos pr. 23C, 406 kab.  
Mob. tel. : 8 615 23200  
Tel. : 8 (5) 2735917  
El. paštas :  
ausra@bfkonsultacijos.lt  
   
   

Laukiame Jūsų